Oostendorp Ommen. Winnaar Service Quality Award 2020

Nieuws

Oostendorp Ommen. Winnaar Service Quality Award 2020
Klanttevredenheid heeft de hoogste prioriteit bij Volkswagen. Daarom monitort het merk de tevredenheid van haar klanten in Nederland volgens één systeem. Via enquêtes krijgen Volkswagen-rijders de kans zich uit te spreken over de kwaliteit van de dienstverlening. Elk jaar worden de Volkswagen (Service-) dealers die daarbij als beste uit de bus komen onderscheiden met de Volkswagen Service Quality Award.

De Service Quality Award is een nationale Award die wordt toegekend door Volkswagen Nederland. Deze onderscheiding onderstreept het besef en het belang van het verlenen van goede service binnen Oostendorp Ommen. Wij streven altijd naar een 5-sterren ervaring voor onze klanten en wij mogen ons met een score van 4,915 (van de 5 sterren) de winnaar noemen. De prijs werd uit uitgereikt door Gijsbert Vossestein van PON.

Oostendorp Ommen. wil langs deze weg dan ook haar klanten bedanken voor deze geweldige waardering en wij blijven ons inzetten voor een maximale klanttevredenheid.

Team Oostendorp Ommen